今朝八點幾左身* 姐要考試`` 昨晚寫了一張紙,, 替她打氣=) 近日跟姐的感情蠻好:) 昨天, Miss Lau要我們作文, 《我對2B班的一點感言和勸勉》 寫左超多野" 寫信比Kitty" 寫下寫下超嬲`` 寫下寫下又喊`` 講2B* 越寫越快" D眼淚一路流"" 最近" 我和Strong*一樣"" 不知是甚麼事情,, 做事不能專心下來,, 但又不知是甚麼事情影響到,, 好似好多野諗咁,, 個心靜吾到,, 想死" 372miss 豆 豆*