講反琴日,,
中文堂...某生......
冇......
拉褲鏈-口-|||||||
比某小姐同我見到-v-
放學...
一生一體藝,,
又吾洗上-3-"
慘 / 3 \
原本同露媚,,賢,,鄧小去上水廣場玩捉依因"
但係...
冇去,
同鄧小行街=]
發覺那些..
售貨員好nice=)
password那位售貨員同我部手提一樣呢! ! ! @@
好中意同鄧小係7-11食野個種feel=]
波子汽水+炒麵王*
7-11個個三八.\ /."
去死啦``
*****************************************
今日...
十點幾`
陪鄧小等Sarah佢地,,
搞完一輪,,
同鄧小去大埔=]
係火車睇藍芽,,
見到個人叫阿偉@@
係度估邊個係阿偉``
我見到個人玩手提"覺得係佢-v-
去到..
陪鄧小拎con屎*v*
個個人個樣好鬼死好笑xDD
又話白色袋-3-"
啡色ge= =
仲要第一句同我地講"你係?!?!"
好可愛呀佢xDD
搭巴士個陣,
坐我同鄧小對面個個人..
玩PSP..xDD
即是諗起余詩曼xDD
行行行..
行行行..
行行行..
去password..
個個售貨員...
叫我同鄧小做阿B*
好親切*3*
猛咁叫我地買買買..
叫我地試下D褲"
懶得試衫ge我"
叫左鄧小試-v-
個個售貨員話我瘦-口-|||||||||||
著長褲好浪費-v-"
想比短褲我試"
最衰我懶得試@@
其實我一直想問"點解要轉代言人?!?!"
Don&Mandy咪幾好=)
原本諗住吾買|||
點知.....
吾見左$..2..8..9..
算! ! !
搭巴士!!
初頭好開心,,
點知..
原來鄧小要早過我落車T_T
佢落左車之後,,
吾知點解..
好驚,,
好冇安全感,,
方向感又差/ 3 \
又趕時間,,
係度諗..
總之係太和落車啦!
搭火車,,
依加就吾洗咁驚啦!
上左77K,,
又放心晒=]
點知見到前面個傻仔=/\="
撩鼻屎-口-||||
仲要hign落個窗到"""""OMG"
O....S*i*
嘔心T_T
最幣ge就係,,
個阿爸都撩!!!!
個部"報位器"講東邊街""佢講左做[真仆街]
F**k h*m mo**er
佢阿爸鬧佢"撩鼻屎啦,,仆街!!"
怪人"
有求父必有求子。
我知點解啦! ! !
P.S.我應該點做呀?!?!
3 8 4 m i s s 豆 豆 =)
|