8/7
夜晚睇"最緊要進步"!!!
不嬲好憎王貽興ge我...
夜晚更加憎!!!
點解王貽興咁作狀嫁?!
做乜佢係要針對Don&Mandy=[]="
之後睇勁歌,,
張敬軒D動作...||||
9/7
朝早又比人屈"
之後搵鄧小,,
她,,變了!!!
她竟然...遲過我-^-"
之後就好開心咁行行行行行行行~~
我去搵娘親,,
返到屋企見到舅母睇"交響情人夢"!!
佢又話吾好睇又話吾中意野田妹-3-
野田妹很可愛呢~~
屁屁體操*V*
我愛屁屁體操*3*
呵呵 X]
10/7
些小姐今天不知何時會上機*V*
明天便到HK了*3*
我要努力做任何東西!!! (當然包括增高!!!)
461miss 豆 豆 *
|