2/9
今日呢<3
飲完荼,,
去姑姐屋企,,
睇”醜女大`返`身”..
睇完就狂玩NDS,,
右腦超勁*V*
哈哈*3*
去到伯娘屋企繼續玩:)
食完飯就繼續玩,,
玩到駿仔返泥,,
就食蛋糕*V*
佢地提早同我慶祝生日@@
豆豆蛋糕,,我愛*3*
好似上次咁,,影左好多白痴相*3*
不過係駿仔到,,
遲D先post!!
3/9
開學了,,
朝早同各位朋友一齊食早餐同返學,,
2D-^-“
家華同小惠惠做班主任,,
D低B小朋友,,
不停搞爛gag -3-“
佢地一係吾笑,,一笑就成班一齊爆大聲咁笑-___-“
各位哥哥姐姐把我的耳膜震破了~.~
今年排第3 *V*
哈哈:]
未去到我目標囉,,吾該!!!
貓貓好可憐T^T
比個衰人咁對貓貓T_T
依D咪人囉!!!
485miss 豆 豆 *
|