_________Big Head * 大 頭 彤 ..<3 ●
Miyabi20
暱稱: Rammie 大頭
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-15
2007-11-11
2007-11-10
2007-11-09
2007-11-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
聰 <3
Kennie<3
Mo Blog <3
OY i <3
sIUtUNG <3
Mandy<3
Miss Lau<3
Kiu*
大 妹*
思*
康 少<3
細 妹*
晴 *
程*
圖 爺 *
鄧 穎 姿 <3
最近訪客
最近沒有訪客
大頭為你提供::
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 分類: 未分類

`     `
01:)
花名-大頭*3*
02:)
幾歲
- 14
03:)
生日- 9
5
04:)
有咩家人- ,,,,

05:)
住邊區- 皇后山(講你都吾知係邊”)
----------
    
----------
`    `

06:)
數出5位好朋友- Yuki,,Sarah,,Rachel,,Kennie,,MK
07:)
最囍邊2- 全部都中意
 *3*
08:)
當你無心情時 ` 會搵邊個-Yuki,,Sarah
09:)
當你有難時 ` 邊個會幫你
- Yuki,,Sarah,,Kennie,,MK
10:)
你無左邊個朋友會吾得- 全部都係
!!!
11:)
擇友條件系- 傾得埋

12:)
佢出賣你時 ` 你會- 冇野好講
-0-“
13:)
有無朋友愛上過你愛的人-
``
14:)
最囍朋友同你1齊做咩- 一齊發癲
*V*..XD
15:)囍不囍朋友陪著你- 非常喜歡
*3*
----------
    
----------
`    `

16:)
現在愛的是- 沒有``
17:)
佢知吾知你愛佢- 都話冇中意人
lo -__-“
18:)
佢同你依家系咩關系- 咩咩咩關系丫
…?-3-“
19:)
有表白麻- 頂丫,,,都話左冇中意人
lo…-0-“
20:)你會吾會放棄愛佢- ,,,-3-“講幾多次你先明-3-“…我冇中意人丫
!!!
21:)
介吾介意自己男/女友打比第2- 唔介意(我好睇得開
-V-)
22:)
信吾信愛1個人吾洗理由-
!!
23:)
在拍拖麻- 冇中意人又點拍拖
-0-“
24:)
拍了多久- 都話冇拍拖lo…
……
25:)易呷醋麻- ……
``
----------
    
----------
`    `

26:)
讀邊間- 心誠
27:)
讀邊班
- 2D(3B,,3B,,3B!!!)
28:)
你個班有幾多人- 44(我淨係識得5個人-3-“我是自閉的
”)
29:)
男定女較多- 吾知
,,,|||
30:)
班主任系- 家華sir同阿陳

31:)
最囍邊個老師
- Miss Lau*…
32:)
最想打邊個老師- 全部!!!(除左
Miss Lau)
33:)
最囍邊科-
``
34:)
在班上地位是- 留班生一名

----------
     ----------
`    `

35:)
最想邊個打比你- 朋友!!!~
36:)
身邊有無人驚行雷- ,,,2個我吾知,,1個肯定係
Sarah``*V*
37:)
行雷時`佢會吾會搵你- 吾會驚都係驚一陣之嘛-0-“搵我做乜
||||
38:)
鐘意食咩水果- 好多
~
39:)
鐘意咩節日- 新年,,*V*,,紅封包
..
40:)
認吾認同至死不瑜既愛- 認同
!!!
41:)
認為自己夠吾夠高- 吾夠!!!,,有個金魚佬要我去到175丫!!!,,*V*,,(金魚佬
..XD)
42:)
囍出街還是讀書- 出街
@@
43:)
你心中最記得既日子系邊日- 95,,我生日
b0r``
44:)
個日有咩意義- 我生日丫嘛
*V*
45:)會吾會種花-

----------
    
----------
`    ` * 2
1 *
46:)
電話vs SMS- 電話
,,
47:)Msn vs ICQ- MSN,,
48:)
情人vs朋友- 朋友
,,
49:)
學校vs屋企- 學校
,,
50:)
媽媽vs爸爸- 吾想得罪人棄權
,,
51:)
打波vs跳舞- 跳舞
,,
52:)
關楚耀vs譚詠麟- 好難b0r``棄權
,,
53:)
陳奕迅vs李克勤- 陳奕迅
,,
54:)容祖兒vs何韻詩- 容祖兒,,(攝氏48,,XD)
55:)TwIns vs SHE- SHE,,
----------
    
----------
`    `

56:)
鐘吾鐘意同陽光玩遊戲- 我鍾意同颱風玩遊戲丫-0-“
57:)今日飲左未- 飲左啦
..
58:)
是搞GAG 1份子麻- 不是
,,
59:)
囍講笑哄你的朋友還是愛人-
兩樣都中意*V*
60:)會吾會傻到對住空氣鬧- ………""

61:)見到小昆蟲會點- 望住佢
62:)屋企賓賓系吾系得成- 吾係
``
63:)
屋企系吾系用金寶綠水- 唔係,,(認住金寶鐘,,清潔好輕鬆
..XD)
64:)
認吾認同香港始終有你- 認同!!!(我係百分百香港人
*V*)
65:)
鐘吾鐘意KERORO- OK
,,
----------
    
----------
`    `

66:)
同依家情人最有回憶既地方系- 冇情人,,
67:)
訓訓下教會吾會有人打比你- ,,成日都有
tim..
68:)
如你有..你把聲會好似咩野- 岩岩訓醒個D死人聲
-3-“
69:)
細個個陣可愛麻- OK可愛嫁,,(好小人細個個陣吾可愛
-0-“)
70:)
依家系吾系1腳踏2- 唔係
!!!
71:)
你愛你依家既情人麻- 冇情人

72:)
對你情人有承諾麻- 都話冇情人
lo...|||
73:)
最重要既承諾系咩野- 冇承諾
``
74:)有試過介手麻- ``我非常自愛!!!
75:)
最愛你依家既情人麻- !!!!!!
!!!
76:)
跟現在的情人分過手麻- 頂丫,,都話人lo...-0-“(正一牛皮燈籠籠
”)
77:)
原因是- -__-“咁煩嫁你
,,,
78:)
對你的情人有心淡過的時候麻- 你要我講幾多次-3-“…冇情人丫
!!!!!!!!!!
79:)
傾得心事既朋友多吾多-
~
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 大部份ge FD都係,,但係第1個諗到
Yuki..XD
81:)
朋友對你重要麻- 重要到痴線
!!!
82:)
現在有什麼歌可以表達你心聲-相約在那座橋``
83:)
想同情人講咩野(好長都吾緊要)- -3-“痴線佬..今次吾答你