♥ ` 個 人 資 料 ` ♥
01:)花名-大頭*3*
02:)幾歲- 14
03:)生日- 9月5
04:)有咩家人- 爹,,娘,,姊
05:)住邊區- 皇后山(講你都吾知係邊”)
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 朋 友 篇 ` ♥
06:)數出5位好朋友- Yuki,,Sarah,,Rachel,,Kennie,,MK
07:)最囍邊2個- 全部都中意 *3*
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個-Yuki,,Sarah
09:)當你有難時 ` 邊個會幫你- Yuki,,Sarah,,Kennie,,MK
10:)你無左邊個朋友會吾得- 全部都係!!!
11:)擇友條件系- 傾得埋…
12:)佢出賣你時 ` 你會- 冇野好講-0-“
13:)有無朋友愛上過你愛的人- 冇``
14:)最囍朋友同你1齊做咩- 一齊發癲*V*..XD
15:)囍不囍朋友陪著你- 非常喜歡*3*
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 愛 情 篇 ` ♥
16:)現在愛的是- 沒有``
17:)佢知吾知你愛佢- 都話冇中意人lo -__-“
18:)佢同你依家系咩關系- 咩咩咩關系丫…?-3-“
19:)有表白麻- 頂丫,,,都話左冇中意人lo…-0-“
20:)你會吾會放棄愛佢- 頂,,,-3-“講幾多次你先明-3-“…我冇中意人丫!!!
21:)介吾介意自己男/女友打比第2個- 唔介意(我好睇得開-V-)
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 信!!
23:)在拍拖麻- 冇中意人又點拍拖-0-“
24:)拍了多久- 都話冇拍拖lo…頂……
25:)易呷醋麻- 易……掛``
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 學 校 篇 ` ♥
26:)讀邊間- 心誠…
27:)讀邊班- 2D(3B,,3B,,3B!!!)
28:)你個班有幾多人- 44人(我淨係識得5個人-3-“我是自閉的”)
29:)男定女較多- 吾知,,,|||
30:)班主任系- 家華sir同阿陳…
31:)最囍邊個老師- Miss Lau*…
32:)最想打邊個老師- 全部!!!(除左Miss Lau)
33:)最囍邊科- 冇``
34:)在班上地位是- 留班生一名
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 雜 類 篇 ` ♥
35:)最想邊個打比你- 朋友!!!~
36:)身邊有無人驚行雷- 有,,,第2個我吾知,,第1個肯定係Sarah``*V*
37:)行雷時`佢會吾會搵你- 吾會”驚都係驚一陣之嘛-0-“搵我做乜||||
38:)鐘意食咩水果- 好多~
39:)鐘意咩節日- 新年,,*V*,,紅封包..
40:)認吾認同至死不瑜既愛- 認同!!!
41:)認為自己夠吾夠高- 吾夠!!!,,有個金魚佬要我去到175丫!!!,,*V*,,(金魚佬..XD)
42:)囍出街還是讀書- 出街@@
43:)你心中最記得既日子系邊日- 9月5,,我生日b0r``
44:)個日有咩意義- 我生日丫嘛*V*
45:)會吾會種花- 會…
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 選 擇 題 ` ♥ * 2選1 *
46:)電話vs SMS- 電話,,
47:)Msn vs ICQ- MSN,,
48:)情人vs朋友- 朋友,,
49:)學校vs屋企- 學校,,
50:)媽媽vs爸爸- 吾想得罪人…棄權,,
51:)打波vs跳舞- 跳舞,,
52:)關楚耀vs譚詠麟- 好難b0r``棄權,,
53:)陳奕迅vs李克勤- 陳奕迅,,
54:)容祖兒vs何韻詩- 容祖兒,,(攝氏48度,,XD)
55:)TwIns vs SHE- SHE,,
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 無 聊 篇 ` ♥
56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲- 我鍾意同颱風玩遊戲丫-0-“
57:)今日飲左未- 飲左啦..
58:)是搞GAG 1份子麻- 不是,,
59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人- 兩樣都中意*V*
60:)會吾會傻到對住空氣鬧- 會……掛…""
61:)見到小昆蟲會點- 望住佢”
62:)屋企賓賓系吾系得成- 吾係``
63:)屋企系吾系用金寶綠水- 唔係,,(認住金寶鐘,,清潔好輕鬆..XD)
64:)認吾認同香港始終有你- 認同!!!(我係百分百香港人*V*)
65:)鐘吾鐘意KERORO- OK啦,,
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
♥ ` 綜 合 篇 ` ♥
66:)同依家情人最有回憶既地方系- 冇情人,,
67:)訓訓下教會吾會有人打比你- 會,,成日都有tim..
68:)如你有..你把聲會好似咩野- 岩岩訓醒個D死人聲-3-“
69:)細個個陣可愛麻- OK可愛嫁,,(好小人細個個陣吾可愛-0-“)
70:)依家系吾系1腳踏2船- 唔係!!!
71:)你愛你依家既情人麻- 冇情人”
72:)對你情人有承諾麻- 都話冇情人lo...|||
73:)最重要既承諾系咩野- 冇承諾``
74:)有試過介手麻- 冇``我非常自愛!!!
75:)最愛你依家既情人麻- 冇!!!情!!!人!!!
76:)跟現在的情人分過手麻- 頂丫,,都話人lo...-0-“(正一牛皮燈籠籠”)
77:)原因是- -__-“咁煩嫁你,,,
78:)對你的情人有心淡過的時候麻- 你要我講幾多次-3-“…冇情人丫!!!!!!!!!!
79:)傾得心事既朋友多吾多- 多~
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 大部份ge FD都係,,但係第1個諗到Yuki..XD
81:)朋友對你重要麻- 重要到痴線!!!
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲-相約在那座橋``
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要)- -3-“痴線佬..今次吾答你 |