今日特別上課日,,
冇做V.A....../ 3 \
走堂..
諗住搵黃姑傾足兩堂-3-
點知佢約左人/ _ \
算,,
扮暈..xDD
去hall訓左堂幾*V*
搭4走...諗住返課室,,
點知有人係到-___-"
去更衣室同Mk哥ed sd msg,,
sd下sd下有人衝入泥流鼻血-0-"
嚇親我-V-""
又sd下sd下,,又有人衝入泥嘔-^-"
想點-333-"
佢仲要係冇衝廁 \ 3 /
頂......
冇D公德心!!!
即閃,,
上3B,,
佢地好留心xD
Miss Lai見到我,,
我呃佢,,話去toliet,,順便探下佢地xD
佢信-3-"
一放lunch,,小惠惠同蕭sir見到我,,
蕭sir以為我3B,,比人罰出泥xDD
小惠惠問我做乜咁早就放lunch..-0-"
同yuki,,Rachel買野食,,
見到有人做D神秘野..<3
古古惑惑..XD
lunch完ge時候嚇死我,,
我未出3B,,,何sir入3B..
矮得濟..睇吾到/ V \
英文...Dictation,,識一句...
......
501miss豆 豆<3
|