原本..............琴晚........
3點幾....望住天花板....訓吾到-33333333333333333333-"
但係.....好彩............
MK打泥...:)
係到講咩咩咩城市論壇Live Show.....-333333-"
又話有個搞gag維園阿伯....xDD
又係係到吹....xP``
4:00a.m. M記等....-V-
次次凌晨傾都講ge.........,,.3.
費話....-3-"
吾知點解......
次次通頂.....吾係我訓左.....就係佢話好支力"""
激死-333-"
收線之後......
幾分鐘訓左........*V*
今朝12點先起身.............
無聊左一論.......
好乖.....:)
溫英文Dictation,,,
Kitty都話我大個女,,識為成績著想.. <3
明天返學l0r``*3*
呵呵呵呵~......................
*******************************************
 
 瑩印,,瑩印,,瑩印,<3...2B,,2B,,2B..<3
花園新裝ge燈......我個人認為吾靚,,-3-""
**forget chung,,記吾記得個隻雀仔..xDD
 
令我快要瘋的英文-0-"............我好乖........溫默書!!!!*3*
|