今日便服日,,
原本吾係咁想著便服,,
點知-3-“
……
天意….~
I.H.先發現自己漏左電話係屋企/ 3 \
激氣,,
問鄧小借住泥代住先,,
安全感返反泥*V*..
冇電話我會勁冇安全感-_______________-“
Comp,,同康少..聰係榮光堂坐左陣,,
上堂!!!乖學生吾走堂..xDD
要罰企-V-“
之後宣佈,,
冇左P.T.H,,
猜燈謎..xDD
同康少係到作…<3
好crazy,,xDD
我的掃描器壞了!!!!/ _ \
衰機,,好壞吾壞,,
要用先泥壞-3-“
搞到份猜謎擺吾到上泥/ 3 \
Lunch,,,,同鄧小,,Rachel,,個個好似叫翠宜,, (個名有冇錯-3-“),, 飛的返屋企,,
電話返反泥啦``<3
貓貓吾驚鄧小*V*
食冰皮,,<3
妹妹嚇親佢地..xDD
個魚池係風水陣..xP``
傻瓜鄧小,,<3
飛的返心誠``
個司機超煩-3-“
有佢講,,冇人講,,
想打佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eng,,訓左,,zZZ``
返學廿幾日,,今日訓得最舒服…<3
放學…
行一陣又等一陣……
hea左勁內……
一返到屋企,,
食完野就訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓,,zZZ
訓到9點幾先醒……
諗返起,,發現自己發左個吾關我事既白痴夢..-0-“
10點幾先出街食飯,,
食完…遊車河..<3
去左鶴藪,,
超多人BBQ,,/ 3 \
自己……好孤獨/__________________\
諗返起2B ge BBQ事件,,,
上年都好似九月……
D人玩得好開心,
今年係14年泥,,最悶,,最吾開心,,最孤獨ge中秋節/ 3 \
冇BBQ,,冇燈籠,,冇朋友ge中秋節……
吾想講咁多/ 3 \
冇心情。
玫瑰花,,請你不要死*..
 霍美人.<3
EDo,,太空糖*3*
  猜謎,,<3
 
頂......搞極都搞吾到.......掉轉左-3-"
我捕捉到盧啟男..xDD
   
   
   
   
我最愛ge玫瑰小姐,,<3
康少畫ge變態米奇..xDD
中秋節快樂<3
|