今日冇乜心情打-3-"
不過有D一定要打*3*
好開心:)
見返豆豆<3
開心到癲*V*
嚇親好多人..xD
哈哈哈哈哈..xP``
不過今日真係好炆\ 3 /
夜晚去左慶祝榮仔生日...
蛋糕好味-V-
哈哈````````
聽朝我要做早操!!!減肥!!!
姣婆!!!姣婆!!!姣婆!!!姣婆!!!..xD
P.S.鄧小下次記住搵埋我...:)
**********************************
上次去OP ge相-V-
  
 
康少同扮緊明星ge立程..
男士大合照``

依兩張相放埋一齊,,好似聰同立程係天空望住你..xD
 
超靚ge泡泡``

睇下康少..xD..想玩Sarah..我閃開左...我後面有對腳...是誰的?
妹妹手上的泡泡*3*
得個頭ge pang.....xD
聰聰.......
Kennie``你 還 記 得 嗎 ?
I 'LOVE 2B
**P.S...D相係聰定吾知立程影ge,,同埋叫D路人幫我地影``
傻瓜``我 決 定 放 棄 你 ``
|