今朝早會,,Kitty上台...
佢把聲......好似吾同左-V-
有隻小蜜蜂入左泥...
隻小蜜蜂圍住我飛....係我耳仔邊飛過個D聲好恐佈..
我吾驚隻小蜜蜂,,我係驚隻小蜜蜂係我耳仔邊飛過個D聲../ 3 \
我驚得濟...叫媽咪..-3-"
I.H,,咩咩燒國旗...
一息..........................發現有人拎獎學金 \ 3 /
康少拎數學進步獎學金-3-"
點解ge...-____-"?
H&C....冇乜聽書....-^-"
二息...上了3B..
comp..冇帶本野要罰企...
我冇帶..坐低左..
畫花晒心杰本野...我受夠了..xDD
畫左好多笑哈哈:)
林生個本都有個笑哈哈..:)
pth...造句...我個個字都識作...
就係"解釋"吾識作....江麗宜就係叫我作"解釋"..
頂佢丫...我吾識作...要作兩句 \ 3 /
哈哈哈...豬肉榮-V-
lunch.../ 3 \
做晒大陸哩....-3-"
容sir以後吾比我地入3B..
仆街=_____=
搞到我..Kennie..康少係3B門口食-3-"
有雷聰出泥陪我地,,
三條友坐一張"登"....
第1次食得咁慘-3-"
D冇雷人係入面嘆....(鄧小,,吾係話你地!!)
入hall,,出賣朋友..xDD
MK比人出賣..xP``
係2D玩1..2..3..,,
低B..
Mr James吾識玩..xD
Eng..Quiz同咩咩演習``
D汗味好臭-0-"
講緊某個!!
放學補Quiz...
抄的........
P.S.今天很多小蜜蜂..
|