29/9 今日好悶,, 病左...
30/9 依加同緊Kennie傾電話,, 聽"小耳朵"..xDD 二奶,,三奶,,四奶..:) D吾知乜乜乜BB喊,, "嘩!!!" 又咩咩咩點唱機時間..xDD 情緒歌,,(按1字) 精靈歌,,(按2字) 叮噹,,(按3字) 之後個個咩咩,, 超人打走壞脾氣..xDD 超級小黑咪...xP`` 好好聽..xDD