今日都係好肚痛../ 3 \
R&E,,寫自己ge仇人..,寫左大頭..
原本超吾開心...A Lo比左包糖我``
即刻開心晒,, :)
英文...forget了...丫!!! Quiz....!
一息,,有個吾識ge人..問我可吾可以比粒糖佢-______-"
Maths,,派Quiz,,我有進步..xD
72.5分..<3
我F.2 Maths未試過咁高分:)
上年最高分都係40分...-3-"
開心左好內,,
之後畫左好多好多笑哈哈``
二息,,Miss Lai讚我..*3*
一D都吾假,,好真.*V*
Miss Lai 話我係Super Star :)
Chin,,係到同少倩傾佢同佢老公,,仲有佢之前D兔仔...
Lunch,,
鄧小講左個天下秘密比我聽,,
笑死我..xD
原來我同鄧小ge屋企人...xP``
有好多關係..xD..
食完野...
陪鄧小佢地去搵何sir``
笑死我地..xDD
把"教"剪..xP``超mini,,xDD
我話用泥剪鼻毛..xDD
由入去開始..笑到出泥..仲笑緊ge...
7-up溝可樂... <3
Thank you Yuki and Rachel :)
I.S....罰企..我坐低冇人理,,kingkong一坐低...xD
成班人話比阿sir聽..xD
之後要企去後面,,
企左一陣...我費是企,,坐地下..
之後全部坐晒地下......
我企返起身,,之後全部又企返起身..xD
chi. dict...100分..yoyo``
好多人讚我*3*(大部分比我逼ge...)
.....
post返琴日D相,,
Yuki的,, <3
將全部野放埋一齊,,乖:)
我的..
乖到狂抄默書..
由於某問題,,入吾到電腦/ 3 \...My Lover .:)..豆豆<3..大家miss她嗎?! *3*
P.S.做乜近排2B(06-07)人狂post..1B同2B ge相-3-"
我冇晒啦b0r``-3-"
|