今日成日都肚痛 / 3 \
咩事…
p.e…同譚希彤去Hall坐…
返到去…吾洗考試..``
英文都吾做過D乜-3-“
Musc..頂丫…
考試都吾知點算 /____________\
搵人同我一組L
救命/ 3 \
中文做埋D無聊野…
Lunch,,同Sarah佢地去M記.,,
我好環保J
哈哈 <3
我地好乖..
我最勁,,哈哈.. *3*
成個兒童餐放落杯到..(食晒嫁啦…)
我地差D遲到-0-“
10秒…-3-“
Maths..Quiz,,收卷先發現自己有一題未做/ _ \
失敗! ! !
今晚餐飯好吾掂/ 3 \
伯母,,,你聽晚吾好再煮!!!
我驚……
狂食魚同.飯-3-“
個個咩咩牛腩…
咬一啖…
~!@#$%^&*()_+|
已有生不如死ge感覺!!!
我要阿金煮!!
我要阿金煮!!
我要阿金煮!!
poor..* / 3 \
……
近排心情好吾知點…/ 3 \
更年期提早來了..xDD
大家快快搞搞爛gag,,
我聽到爛gag會笑…(要睇邊個講………..)
好撚憎班豬系…
咁煩嫁…….
好似除左周聰之外..個個留班ge都憎…
又話細孖黑人憎…咁乜乜乜同乜乜乜真係樣衰丫嘛…怕咩人講…
又話陳俊杰花心同變態…係都吾關你事..-3-“
又狂問我係咪同譚希彤好熟…
之前又話康少扮cool…
……話周聰好搞笑..
做乜蔣小姐好似成日”特登”係我面前講佢地….-3-“
我好恰D嫁….-_______-“
頂佢……好似未見過人走堂咁-3-“
傻仔!!!!
P..S.個個msn都打..."去OP比$270鄧小"...我都打左..xDD
不過我吾去..xD我貪得意乍..```
*********************************
**好濛........不緊要吧!!!
邊個嫁?!-3-"
我ge..xD..內有乾坤..xDD
登登登登!!!哈哈``
Sarah的!!! <3
P.P.S.其他遲D先post,,時間關係..
|