網站連結
MAIN BLOG.
╭思の記╮[不再更新]
我的歌^^
相冊*
 
2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天
真慘哦….

 

 

 

呢幾日XX都系屋企

 

搞到我同我細妹都冒乜點掂部電腦

 

****去琴日已經冒打lu…

 

如果掛住我噶就去我相冊拉^^

 

呵呵**

 

今日悟知點解勁肚痛啊…!!!!

 

死人moter話經痛..

 

傻噶距都我痛噶位置系好似個膽頂系個胃..

 

關咩事姐….

 

今日我拎左我本***薄比人簽名

 

D人原來悟識寫我個名無奈咯

 

又寫得好[[[]]]!!個莫達成搞到本野花了

 

衣家冒乜地方有得買架喇!!!

 

我先簽左十幾個….要儲100個啊….

 

仲有第2步添..

 

努力努力努力努力!!!!!!!!!!!!!!

 

上數學堂果陣..jim jim傻了..

 

距勁笑跟住我又跟住距笑….

 

比距傳染….

 

我問羅漢民我自己痛果個位置系咩拉..

 

距話系盲腸笑到我地傻左….

 

今日放學穩model..

 

D人之前又叫我做等我要做果陣又要乜又要點

 

勁無奈咯….放學等左甘鬼耐都系未有結果..

 

之後同金魚一起放學我好少講野咯..

可能因為肚痛拉

返到屋子就見到XX..

就之到好難先用到電腦

!我話我要做功課……

 

 
刊登時間︰2006-10-17 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]