δ藍﹏班。掌ζ(男班長)
MoNiTeR
暱稱: δ男﹏班。長ζ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-07-12
2008-07-05
2008-06-27
2008-06-16
2008-06-13
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 63
今日人氣: 1
累積人氣: 1122
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 未分類

今天是本人使用qooza的第一天,

今天-----dayB

英文

一開始vocab dict,Ms Yeung無啦啦出左個pigeon,搞到好多同學抗議- -|||
最後我都係合格(好彩),跟住就教condition,好多野記!

中文

ms.Au 今日全身黑衫,覺得今日會叫我地摘炒!!!

首先對工作紙(好悶),
kaspar同noah係咁傾偈,好煩.
跟住kaspar話想改<雞肋>主旨,點知miss Au唔比,佢爆左幾句粗口(我開始頂唔順>3<)
最後都係逃唔過黑衫命運,都係要炒唐see.

數學

ALEX無帶書,搞到要我借佢睇,真係慘(不過我本書重慘-__-)
今日教ch.10,覺得唔難(=容易)

lunch time

食食食食食食.........講完

LS

訓導miss.leung今日黎睇堂,全班靜左好多
不過隔黎組(第二組)都係忍唔住要傾偈.由於有老師黎睇堂所以就細細聲傾,(好心你地啦= =老師有眼的)
今堂我地最低分- -本身唔係嫁,我地第3組係最快分組(一定),點知ms.袁有睇唔到- -,咁就無左3分

呢三分對我地好重要,我地次次都係靠呢三分先唔洗唱歌/時事題

放學後.....

就走人,乘巴士返home,開電腦..................................... 






訪客留言 (返回 MoNiTeR 的日誌)


kawai 於 2008-05-09 06:02 PM 發表:
MONITOR唔係MONITER= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

由於monitor<<這個比人用左= =所以改一個同音的
Posted at 2008-05-09 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sindysinyi04 於 2008-05-08 08:35 PM 發表:
你本書好慘-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..都唔知洗唔洗消毒tim-_-
Posted at 2008-05-08 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KiU 於 2008-05-08 07:58 PM 發表:
C 個MMMMMMMMMM比你吧 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]