好耐都無打過qooza la~
1過左exam之後,成個人都輕鬆晒,唔知大家有無同感呢???
2我真係好想升上好2e班,但係>我<一定係無可能,知大家有無同感呢???
3ms.yeung要就lu,我覺得有一點兒傷心和失望,知大家有無同感呢???
1.
exam之後,放假第一時間就返屋企開電腦,而家成日都放假,好輕鬆.
但係真係唔知呢一個係唔係放鬆嘅時候.
2.
無人會唔想升上2e班掛,但係我就一定升唔到上去啦.怪都係怪自己當初無好好努力lor,
唉~而家成日覺得好後悔,真係好羨慕no.12.37......
3.
開學覺得miss.yeung係一個好嚴,好惡嘅老師,
同佢上左英文堂咁耐,先知都佢係一個好好人嘅老師,
當佢話佢下年唔會係呢一到教嘅時候,當時,真係搞到我有d唔開心,
仲要播埋歌,真係心情starting to跌.
真係希望班會搞呢一個同miss.yeung講88嘅會
會搞得好d,同埋會令到miss.yeung鍾意啦~
|