今日放學返屋企換衫,出大陸with kay si,
點知我唔見左個証,之後滾返屋企搵,原來係條褲個袋入面,
真係比佢嚇死,以為唔見左,如果唔見左就真係大獲呢!!!
我地食左好多野,好鬼飽呀!!
就黎畢業考la,真係好鬼死驚,hope全pass la!!
咁就爽爽爽la....hohoho