近排ge我心情都好反覆唔定呀!!!!我就黎變返之前ge我la....對任何事都冇反應,我唔想呀...超唔想呀!!!
真係好大壓力呀!!!!d壓力由四面八方咁沖黎我到,我就黎比d壓力壓死la~~
邊個可以救下我呀!!!依家ge我大哭一場也不足夠,我能怎樣呀!!!誰可告訴我.....
真正快樂的我離我好遠好遠.....遠到我不能觸摸到!!!
為何我會咁苦,今年對我黎講真係一個難關...