今日起身之後,mani黎左我home同我一齊填志願表,一填就填到差唔多2點!!!!
填完之後就換衫去lulu home,coz我地都覺得係exam之前一定要顛返一日,
去到之後同lulu傾左一陣計,yes egg&lok就黎到,就開始煮飯,之後yukari&peggy都黎左,
就開始一路食一路整我覺得我地整戈d壽司也太大la....搞到我地個個都鬼死咁飽,
食完之後,同lulu玩,佢又"整生曬"我,搞到我撞親個鼻,我想講我個鼻凹la....
戈時痛到我死死下,你個死臭lu呀!!!!!一係就係到傾電話一係就係到"整生曬"人....
之後我地係到影下相,影完之後就走lu.....完了--------BYEBYE
|