今日同kay si去左影相,coz台灣入台証要相...
真係比張紙玩死,張入台紙寫住”二吋半身相”,
我地就去影la,我地就話唔該我地要影二吋半ge相,
個人又冇任何反應,之後我地就影,影完出左門日再睇張收據,
張收據寫2吋相6張,我地就”拿拿林”去返間野到改la,
點知個人話”2吋半相”你地用黎做咩ge,我地話整入台証要,
個人話整入台証係用2吋相之wo,之後我就拿左張入台紙出黎,
之後佢就讀出黎”要一張2吋半身相”我地即刻”哦”一聲,
連戈個人都係到笑,我心諗我地咁顛ge∼∼只係睇前3個字就唔睇la...
搞到我地好似d顛ge人呀!!!救命....
之後就去左m記溫習...唔錯唔錯!!!
exam完我地要整朱古力....hohoho∼∼(好靚.. )
好期待呀...完了-----byebye
|