| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
2009-07-03 |
分類: 未分類 |
哇哈哈~
再過4個鐘就出門口去高雄機場na"
再過9個鐘就到澳門^^"
去機場等兩個鐘~悶q死。
期待~期待~期待"
今晚出街。
聽日再出~日日都出-0-
粉腸們記得陪我牙"
返一個月就走lu...
開心嘅日子總是過得特別快~
媽呀~慢d慢d
唔想咁快離開..
算啦~開心執下野~出陣街先"
各位~我會一段時間唔on呢"
bye"
|
| 發表時間:2009-07-03 08:28 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
2009-06-25 |
分類: 未分類 |
7月頭返澳門囉"
開心開心
Happy"
BuT最多只可以返一個月"
因為未有台灣身份證..- -''
下一年有身份證我一定要返澳門玩3個月"
過我18歲生日"
老婆、老公、yan、yen。
sor!我又陪唔到你地過生日喇!!"
對不起對不起~
答應你地嘅都做唔到~
再等我5年
真係返澳門喇"
我返泥呢一個月,一定玩夠佢"
下一年3個月~我再陪你地顛^^"
i miss you"
Don't forget me。
Can we do that?
有我blog嘅cm複我喇!!
|
| 發表時間:2009-06-25 06:36 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 146 | »
|