| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
2009-06-02 |
分類: 未分類 |
琴日Mom問我囉相相"(兩寸哥隻)"
我仲見到好多證~佢終於終於去搞證喇"
咁我諗我好快就可以返mc喇"
Be happY"
諗好晒去邊玩喇~超快XD
行程滿滿嘩"
快畢業了"
6/11
畢業後應該都很閒~
諗去邊玩先"
但最想都係返Mc玩"
快d快d過"
返泥囉~!!
|
| 發表時間:2009-06-02 07:30 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
開心啊 |
分類: 未分類 |
今日媽咪又問我讀邊喇..
我話想做護士~但係台灣凟,第一學期起碼三萬起跳~
之後佢話咁未要返澳門囉錢先得囉..
之後我話咁你就快d幫我搞返個證喇..
佢話下個月先~
我話下個月我就畢業啦..
之後我話端午完就去搞"
佢話睇下喇~
不過我一定日日催佢"
開心死~可以返"
不過恐怕冇得返澳門讀書..
為左前途。
不過再諗下~有冇其他野想做"
或者可以返澳門讀^^
跟住我就話~我要返去耐D"
一.兩個月,我自己返台灣"
因為佢要返工~所以佢好快就要返過台灣...
我唔想咁快走~但唔知可唔可以自己留低= ="
佢驚老豆唔俾我返去吧~!!"
總之可以返Mc,就開心喇"
My FrienD子們"
WaiT ME |
| 發表時間:2009-05-29 10:38 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 146 | »
|