23/03/07
今日翻學,因為病咗...
SO今日有人同我講好少見你唔笑,今日又聽唔到你笑喇!
又有人問我,你仲好病呀?你今日做咩唔講野呀?
最搞笑都係MS CHAN 佢話 ‘wai man 好翻未呀?梗係掛住我,所以甘快翻來!’