◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 3 月 23 日  星期五
 

     23/03/07

    今日翻學,因為病咗...

     SO今日有人同我講好少見你唔笑,今日又聽唔到你笑喇!

   又有人問我,你仲好病呀?你今日做咩唔講野呀?

  最搞笑都係MS CHAN 佢話 ‘wai man 好翻未呀?梗係掛住我,所以甘快翻來!’

  

 

 
2007-03-23 09:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 4
累積人氣: 10290
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30