◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 3 月 18 日  星期日
 

              18/03/07

   今日去左理工大學,因為之前MS CHAN 推薦左我參加傑出學生選舉.

 今日就要去筆試,D題都几難架!做左一個鐘筆試之後,又講下D題目.

 12點半先放...翻到來屋屋都2點喇!

 
2007-03-18 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 3
累積人氣: 10302
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30