26/02/07 Monday
今日第一日翻學,因為我電直左頭髮...so今日好多人話唔認得我...
有人話淑女咗.有人話lady咗.好記得MS WAN 話:我一早就應該電直...
而MS CHAN 就好好睇,仲話唔知我係邊個!真係好好睇窩...我地班d男仔
就話我辦淑女.辦斯文窩...哈哈,,做下淑女都几好呀!!!