◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 2 月 3 日  星期六
 

  3/02/07     saturday     

       今日又要早起身,因為參加CYC嘅活動,呢個活動就係去香港囝郊野公園

清潔.難聽d來講就"拾垃圾"!都几好玩ga.好彩都有ok嘅仔睇下.呵呵 =_='

都無乜垃圾姐,後來變左遠足.甘多間學校一齊遠足真係搞野呀!

   

 
2007-02-03 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 1
累積人氣: 10321
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30