3/02/07 saturday
今日又要早起身,因為參加CYC嘅活動,呢個活動就係去香港囝郊野公園
清潔.難聽d來講就"拾垃圾"!都几好玩ga.好彩都有ok嘅仔睇下.呵呵 =_='
都無乜垃圾姐,後來變左遠足.甘多間學校一齊遠足真係搞野呀!