29/01/07 Monday 天氣情(專登打錯)
今日on duty 又遲到...又要罰錢!
maths堂講mc果份卷,xxx(不方便透露)比人出賣左,話佢係出貓,睇我嘅先有甘高分!!
呵呵,MS話佢個分數要打節窩...但係我諗ms都係講笑姐!后尾lunch之後,xxx請我食蛇仔
糖,話要報答我窩......好野,,,,又有糖糖食啦喇..!!