◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 1 月 29 日  星期一
 

     29/01/07    Monday     天氣情(專登打錯)

       今日on duty 又遲到...又要罰錢!

maths堂講mc果份卷,xxx(不方便透露)比人出賣左,話佢係出貓,睇我嘅先有甘高分!!

呵呵,MS話佢個分數要打節窩...但係我諗ms都係講笑姐!后尾lunch之後,xxx請我食蛇仔

糖,話要報答我窩......好野,,,,又有糖糖食啦喇..!!

 
2007-01-29 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 3
累積人氣: 10306
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30