◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 2 月 10 日  星期六
 

10/02/07    saturday

       今日去左新界果邊,搭左成個鐘車先到大埔教育學院.

好多年宵攤位,超多野買.最重要仲係超多靚仔...呵呵

          雖然好累,但係有好多收穫b!

        行完年宵攤位,就去左大美篤!

 
2007-02-11 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 2
累積人氣: 10322
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30