◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 2 月 3 日  星期六
 

       (琴日係我地嘅``陸運會 , 由於琴晚好累so無打到日記 ,  E+補翻)

     陸會:02/2/07          天氣 情...(友情)

      運會真係好好玩架,然我果日無比賽.13號先有.不過我地班好多

人做啦啦隊...(口號好長,唔記得左) 我叫到個喉嚨好痛,D叫聲都反埋音ar!

yan and kiki 佢地整左好多棋仔.胸口章,俾我地氣.好.好得架! >8< 

      lunchu ...honey 李駿希.張家康...and so on...仲有人一齊食ga!

笑...未有野食之前我地係到"耡大地",變態ar我地!!! 食完之後,我地去

左百㨩買零食...有古力.薯片....哇..好吖! 又增喇!  =3=

      仲有呀...影左好多相,不過都係偷拍ga.有張影左ar sir ,佢自愿ga,好

架!!!  呵呵....

 
2007-02-03 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 1
累積人氣: 10304
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30