(琴日係我地嘅``陸運會 , 由於琴晚好累so無打到日記 , E+補翻)
陸運會:02/2/07 天氣 情...(友情)
陸運會真係好好玩架,雖然我果日無比賽.13號先有.不過我地班都好多
人做啦啦隊...(口號好長,唔記得左) 我叫到個喉嚨好痛,D叫聲都反埋音ar!
yan and kiki 佢地整左好多棋仔.胸口章,俾我地打氣.好靚.好得意架! >8<
lunchu ...同honey 李駿希.張家康...and so on...仲有好人一齊食ga!
好搞笑...未有野食之前我地係到"耡大地",勁變態ar我地!!! 食完之後,我地去
左百㨩買零食...有朱古力.薯片....哇..好味吖! 又增肥喇! =3=
仲有呀...影左好多相相,不過都係偷拍ga.有張影左ar sir ,佢自愿ga,好
可愛架!!! 呵呵....