◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 2 月 13 日  星期二
 

 13/02/07  

     雖然T日先情人節,但係今日都好多chololate Eat 喇!!

食到怕怕,明明朱古力係我嘅至愛... but  now i  hate  chololate.

不過我諗過几日就唔會架喇!今日陸運會決賽超好玩,我羅左兩個獎牌

呀....勁呀....呵呵~! T日我地班有人生日,so今日有cake...好好未

呀! 今日我仲比人嘴左一淡,,,555,好彩唔中!!! becs 有人叫我地一齊

影相相...... 今日超好玩,but 好累!!

 

 
2007-02-13 10:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 0
累積人氣: 10308
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30