13/02/07
雖然T日先情人節,但係今日都好多chololate Eat 喇!!
食到怕怕,明明朱古力係我嘅至愛... but now i hate chololate.
不過我諗過几日就唔會架喇!今日陸運會決賽超好玩,我羅左兩個獎牌
呀....勁呀....呵呵~! T日我地班有人生日,so今日有cake...好好未
呀! 今日我仲比人嘴左一淡,,,555,好彩唔中!!! becs 有人叫我地一齊
影相相...... 今日超好玩,but 好累!!