◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 1 月 12 日  星期五
 

                           12/01/07

     今日放左學,chem sir 幫我地補課,補到5點几ar. 然之後去搵 基sir, 約佢下星期四幫我地補 phy...  

  途中我地見到兩個黃sir.一個係依家班主任,一個係上年班主任.  后來同佢地傾左一陣...  好搞笑.      

      呢几日都無打啦... 呢個星期都几好玩!  不過有一日遲到,搞到要罰企.

  仲有呢個係上學期嘅最後一個星期喇! 科科都話溫書都話補課,特別係英文每晚都要唔聽甘背.

       仲有普通話又要考口試,so呢個星期都好忙.                

          

 
2007-01-12 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 4
累積人氣: 10324
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30