12/01/07
今日放左學,chem sir 幫我地補課,補到5點几ar. 然之後去搵 基sir, 約佢下星期四幫我地補 phy...
途中我地見到兩個黃sir.一個係依家班主任,一個係上年班主任. 后來同佢地傾左一陣... 好搞笑.
呢几日都無打啦... 呢個星期都几好玩! 不過有一日遲到,搞到要罰企.
仲有呢個係上學期嘅最後一個星期喇! 科科都話溫書都話補課,特別係英文每晚都要唔聽甘背.
仲有普通話又要考口試,so呢個星期都好忙.