一朝早返到學校,收完功課之後,調左一d人既位.... 但冇調我,好慘!!>w< 我前面變左係李xx , 隔離係何x恩...想死牙,仲有袁澤x 我癲啦!!!!!同一班咁既人坐... 之後考tsa英文模擬試.... 勁難... 特別係listen 29分..我得8分!!!! 太差啦~ 到左3點左右,陳嘉儀叫我去打籃球.... 是但啦...橫店好耐冇做運動...咪去囉!! 我都想增高...呵呵!! 我地都打左好耐下!!!!打左成兩個鍾!!!! 打完之後,我地係到傾計.... 咁右一日啦!!
!