前兩日問carmen借左隻天國的階梯黎睇!!!勁好睇...>3<
我由早上11點睇!!由第1隻碟睇到第19隻半!!! 睇到我喊到傻...>3<
需然話係做戲,但真係好慘!!!!!!!
我用左成盒紙,喊到收唔到聲!!!!!!!!!!!
唉...聽日要繼續!!!!!
睇埋個結局!!!!!!!
今朝右比盧世雄嘈醒左....>3<
之後食左dd野....就睇我愛醫家人!!! 笑死我啦!!!
不過有時睇到我o晒嘴, 之後睇多啦a夢...勁好睇!!!
睇完就玩電腦~~跟住就睇青出於藍!!!
睇完做左D野...右到鍾睇天梯啦!!!!!
餘下既時間都係做d無聊野...>0<