今日係d p.1-5 最後一日返學亦係最後一日要中一補習班。
上完本校老師既堂後,就開始上d老師堂啦!!! 先上王sir既數學堂先。
阿sir一黎我地班d人好似傻左咁!!!@_@阿sir叫我地唔好嘈,但都冇咩人理佢。
我就同mancy講,阿sir勁無奈,阿sir果然就講,你地覺唔覺我好無奈牙!!笑死我啦!
之後我地班有d人調位,仲將d枱調亂曬tim...之後...d人勁嘈!!xxx仲同xxx打交牙!!
! 阿sir叫佢地唔好係到跳舞!!佢地事實真係好似係到跳舞。我就話,阿sir!!你電暈佢地啦!!哈哈...
之後有人話叫老師上黎啦!!阿sir話好>w< d班長就去左搵老師喇..我就大叫... 擺返好d枱牙...我
地班d人勁快手咁擺返好d枱!!唔使10秒..係9.999999秒囉 d老師上黎啦..有黃sir,鄭老師同埋馮老師..
我地扮班好似好乖咁!!xxx同xxx就唔好彩喇..比人狂鬧囉!!!真係慘..>w< 跟住,我見到某位老師係咁係到望緊我地!!!
咁..當然..有d同學唔知喇..後果咪..唔使講,大家都知架啦!! 再之後就上英文堂,係miss kong上, 都係咁嘈囉!!
但好d!!
咁右一日啦!!

|