|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
最後一日小學生涯!!>w<  |
分類: 未分類 |
今日係最後一日返小學啦,真係好唔捨得牙!!!
最後一日返學,馮老師話今日開小食會,佢叫我地組織下,但我地唔但知無整野!!呵呵!
仲無人整野食得李建障整>>>真乖,我地正係帶曬相機,整到Miss Mak同馮老師話我地班。
小息既時候,我地成日好似癲左咁,係咁影相。
跟住就上馮老師堂啦,馮老師就講左一大論野,之後先至係小食會。
個小食會一開始,我地就係咁影相,我同carmen影相影到,連野食都無食,跟住我就問carmen點解我地唔食野,佢就話唔知喎。之後,就係咁食食食!!!我食得最多既就係....燒賣!!>>好味!!
真係好好食架!!跟住我又話要影腳啦,影完依個,carmen就話影手指,跟住仲影手指尾tim!!!好好玩牙!!
因為d燒賣食曬,我又見到有糖食,所以我地就係咁食糖。
我同carmen攞緊糖食既時候,無拿拿就話要祈禱,祈祈下禱唔知邊個做左d好好笑既野整到我同carmen係咁講、係咁笑。關xx仲做左d野>>但唔記得左囉!!
因為馮老師用左裝燒賣既盒,用黎裝糖,所以...d糖味......有d燒賣味...
要放學啦,我地同Miss Mak同馮老師講再見,講個陣時...隻眼右唔知點解...流眼水!!!
就咁..我咁多年既小學生涯結束左啦!!>w<
|
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
| 2006-07-16 |
分類: 未分類 |
| 悶...XD" |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 2006-07-15 |
分類: 未分類 |
今日放假..
冇野做!!! |
|
|
 |