今日仲係發燒,所以都係冇返學。
起身之後,坐左一陣,食左小小野,就食藥。好苦牙!!
媽咪煲左D粥比我食,佢先返工。
盧世雄佢就出左街,所以屋企得我一個人囉!!!!
之後...食左藥就訓左教啦!!!!
噚晚勁唔舒服,今日病左。所以冇返學
早上起身,跟住返tai po 同人飲茶,勁悶!!!!
之後行左一陣,坐左一陣!!
就去睇醫生,坐係個到等時,淉到我傻,之後醫生話我感冒。
跟住去食粥,之後要食藥,勁苦!!
之後坐車返屋企喇~
今日9點左右就起左身....一起身就擦牙洗面...
就睇天國的階梯,我由第19隻開始睇!!!!!
真係好感人牙!!!!!最後靜書死個陣時...
喊得最犀利!!!!!!!!!d眼都唔聽使....
係咁流眼水喎>3<
睇到11點終於都睇完啦!!!
但睇完之後我右想再睇多一次!!
唔知睇唔睇好呢!!
仲有崔智友隻眼唔知係咩結構ga呢!!
佢咁多眼淚既。哈哈..