今朝發左個夢.......
個夢係講我唔見左隻貓貓,我就坐左係海邊喊!!我隔離就有個女仔,佢就叫我唔好喊。過左一陣,我就走,我一邊走,一邊係到喊!!
之後我見到(某某人),佢係到搵緊我,我係到避緊佢,緊住我就跑。點知比佢搵到我....佢一手將我(籃)住...同叫我唔好喊....
之後...我地行到一個地方,個到之前我發夢都同(某某人)去過架!!我地周黎行。行行下...我地見到好多野...仲見到佢xx。
但唔知點解,我地試過行左去富亨體育館同昌運,真係怪呀!!
跟住我就醒左喇!!=口=''之後就睇多啦a夢...聽下歌....突然,我記得今日我約左carmen去圖書館陪我借書,但我唔記得左幾多點。
我就打比佢喇!!原本我約左佢12點半,我發現時間唔早,就換衫喇!!!佢叫我上佢屋企先..ok..冇所謂!!
我去到後,佢打比我叫我係佢樓下等佢,都冇所謂。跟住去左佢阿婆同太婆婆屋企''之後見到隻狗叫波波;;carmen講到隻
狗好好笑,佢話隻狗成日噴口水,點知隻狗比我我覺得佢好恐怖。我地覺得太熱,所以坐的的去圖書館。坐的的其間,佢仲講
佢同佢表xx點蝦隻狗。佢地做d野笑死我喇!!
去到之後,我借左一本書就走喇!!跟住,就去左食野..因為我地兩個都未食過野!!!!!!我地去到個到比兩個人拉左去一間餐廳食野!!
我地食車仔面,d野食ok啦...不太好!!我地一邊食一邊傾計...我地食左勁耐...傾左勁多野...我仲知到一d...我竟然唔知既野!!=3=''
不過都算啦...E+都唔關我事啦!!但好好笑囉!我都講左d佢唔知既野比佢知!!我地行左一陣,同影貼紙相>>>>影得好好笑囉!!
之後去左佢屋企,我地睇蔡依琳既演唱會...勁好睇!!睇完我就走啦!!!!佢都要去接蘇嘉x...............
我返到屋企都成6點3喇!!咁右一日喇!!>3<
|