Money3461243
暱稱: ..,!*-小蚊*)
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2008-09-01
2008-09-02
2008-09-04
2008-09-05
2008-09-09

日誌分類
全部 (438)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
money的分享空間

日誌統計
文章總數: 438
留言總數: 96
今日人氣: 2
累積人氣: 9394

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


遲到!! 愉快 分類: 未分類

今日係9月1日,係我第一日中學生涯,亦係我人生中第一次返學遲到。

我今朝6點左右起身,做完D野大約6點7....

我6點8左右出門,一路上交通都暢通無阻,點知......係我以一個我一定唔會遲到既心情下。

竟然....,我坐架車前面右有一架車死火OH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!E D 都唔止,仲塞車tim。

之後我等左勁耐,架車至郁。因為塞車,所以架車轉左入元朗...至出tai po!!!

架車啱啱至去到tai po 我就遲到喇!!!!但盧世雄就冇遲到,因為佢返8:25...

我就返8:13,間學校都痴痴地架,邊有人返咁早架!!!!!!

我返到學校都8:25喇....我就搵班房喇!!!!

我個班d人都落曬去操場,我就去搵佢地喇!!一落到去,我就同我班主任講我遲到,

之後我個班主任就勁唔友善咁同我講話:你有冇遲到紙牙???

我就話:冇人比我喎!!

佢就話:你去唔知咩姐到攞牙!同埋,除左你d耳針!!!

我個人就覺得佢好串囉!!!!!!我咪好唔like咁行去攞遲到紙囉!!

唔知咩姐叫我寫低我因咩事遲到,我寫塞車,但我唔記得點寫喎!!!!!!

我咪問佢囉!點知佢話:咁都要我教你。

我覺得佢勁賤囉!!我可以唔寫架,係你叫我寫姐ma!!!佢都低架!!!

我攞完之後咪好唔nice咁行返去囉,但個老師一轉面,我個樣即刻唔同左。

變得好有禮貌。哈哈>3<

跟住開學禮,勁悶xd...之後講左一大堆垃圾!!!搞到我想訓教!!

之後上班房,我求其搵個位坐。我坐左個女仔隔離。

之後開始派d野喇,勁多牙。之後講左一大堆廢話。個d咁既野搞到我差唔多死。我跟住去左寶儀屋企,

點知仲食埋飯tim!!佢阿婆整d野好好味!!食完之後,我同寶儀落去聖心睇下有冇老師。

點知...d老師要開會,但都有好多同學返去,間唔中都見到d老師,因為老師去食飯。

我地一見到老師,即刻一窩蜂咁行去老師到。我見到親愛的馮老師,我即刻飛奔去我親愛的馮老師到。

同佢傾左一陣,佢就話肚餓..要食飯喇..我仲見到好多老師牙..有:劉sir,miss mak ,鄭老師,黃sir,黃老師,王老師,

吳老師,鍾sir,歐sir,何sir,miss 蘇 ,miss lee..................

之後係咁同d同學玩,我地玩得好開心。好似好耐都未試過咁喇!!!!!!真係好開心牙!!!!

玩到咁上下,我同寶儀就走啦!!我之後要去carmen屋企...但我先去寶儀屋企攞返d野!!!

我就上左去carmen屋企喇!!!我坐左一陣...比返d野佢...就走喇!!因為我仲要去沙田。

我同盧世雄去到沙田,攞完眼鏡。咁就走喇!!我坐車....係咁係到訓教...

1個鍾之後,終於都返到屋企喇...但攞個袋垃圾,搞到我癲!!!!!真係勁累牙!

咁右1 day 喇!!




2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

▊.,.,.× 能夠遇上自己喜歡的人,,, 是一件最幸福的事 ;;;所以你一定要好好珍惜*;;|°;無論遇到什麼問題 ▍都不要輕易放棄 ●只要你愛他╱╲就什麼問題都可以解決 *◇`!

 




2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


2006-08-27 分類: 未分類

噚晚我係到睇緊電視。突如其來的一隻小強...由電視機櫃下面行左出黎....

首先,有人係到大嗌,之後我望一望個地,我見到有隻好大既小強係地下到,我嚇到傻左,係咁係到大嗌。

我仲驚到係到喊....>>>>傻傻地架...

之後既後果咪係比人話我傻囉!!

今日我係咁係到清潔屋企,因為我唔想再見到有小強。



« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 146 | »



tofumonzter@createblog.com