今日係9月1日,係我第一日中學生涯,亦係我人生中第一次返學遲到。
我今朝6點左右起身,做完D野大約6點7....
我6點8左右出門,一路上交通都暢通無阻,點知......係我以一個我一定唔會遲到既心情下。
竟然....,我坐架車前面右有一架車死火OH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!E D 都唔止,仲塞車tim。
之後我等左勁耐,架車至郁。因為塞車,所以架車轉左入元朗...至出tai po!!!
架車啱啱至去到tai po 我就遲到喇!!!!但盧世雄就冇遲到,因為佢返8:25...
我就返8:13,間學校都痴痴地架,邊有人返咁早架!!!!!!
我返到學校都8:25喇....我就搵班房喇!!!!
我個班d人都落曬去操場,我就去搵佢地喇!!一落到去,我就同我班主任講我遲到,
之後我個班主任就勁唔友善咁同我講話:你有冇遲到紙牙???
我就話:冇人比我喎!!
佢就話:你去唔知咩姐到攞牙!同埋,除左你d耳針!!!
我個人就覺得佢好串囉!!!!!!我咪好唔like咁行去攞遲到紙囉!!
唔知咩姐叫我寫低我因咩事遲到,我寫塞車,但我唔記得點寫喎!!!!!!
我咪問佢囉!點知佢話:咁都要我教你。
我覺得佢勁賤囉!!我可以唔寫架,係你叫我寫姐ma!!!佢都低架!!!
我攞完之後咪好唔nice咁行返去囉,但個老師一轉面,我個樣即刻唔同左。
變得好有禮貌。哈哈>3<
跟住開學禮,勁悶xd...之後講左一大堆垃圾!!!搞到我想訓教!!
之後上班房,我求其搵個位坐。我坐左個女仔隔離。
之後開始派d野喇,勁多牙。之後講左一大堆廢話。個d咁既野搞到我差唔多死。我跟住去左寶儀屋企,
點知仲食埋飯tim!!佢阿婆整d野好好味!!食完之後,我同寶儀落去聖心睇下有冇老師。
點知...d老師要開會,但都有好多同學返去,間唔中都見到d老師,因為老師去食飯。
我地一見到老師,即刻一窩蜂咁行去老師到。我見到親愛的馮老師,我即刻飛奔去我親愛的馮老師到。
同佢傾左一陣,佢就話肚餓..要食飯喇..我仲見到好多老師牙..有:劉sir,miss mak ,鄭老師,黃sir,黃老師,王老師,
吳老師,鍾sir,歐sir,何sir,miss 蘇 ,miss lee..................
之後係咁同d同學玩,我地玩得好開心。好似好耐都未試過咁喇!!!!!!真係好開心牙!!!!
玩到咁上下,我同寶儀就走啦!!我之後要去carmen屋企...但我先去寶儀屋企攞返d野!!!
我就上左去carmen屋企喇!!!我坐左一陣...比返d野佢...就走喇!!因為我仲要去沙田。
我同盧世雄去到沙田,攞完眼鏡。咁就走喇!!我坐車....係咁係到訓教...
1個鍾之後,終於都返到屋企喇...但攞個袋垃圾,搞到我癲!!!!!真係勁累牙!
咁右1 day 喇!!
|