今日第1堂 系唔記得左
第2.3堂系 都系唔記得左
第4.5堂系亦都唔記得左
第6.7堂系 我都系唔記得左
我唯1記得既系第8堂 系石仔得
1開始 嗌老師午安 佢話我系班嗌得唔好 要再嗌過
話咩嗌得唔好1直嗌 我之後講左句好啊 比佢話
嗌我放學上7樓
之後聰話去洗手間 佢唔比 又系到嘈
老黎又同佢嘈 喬喬又同佢嘈 比佢話
放左 我 老黎 喬喬上左7樓
我比佢話 成日上堂傻笑 冇禮貌
又唔比心機上堂 ...........下刪3000字
喬喬比佢話時 我答嗲 喬喬話佢講d野冇證據
石仔話佢隻眼就系證據
我講左句 哩到唔系法庭 我隻眼就系證據
比石仔睥了1睥
我地3個都要抄50次 {我以後上數學堂要守秩序}
我就60次 因為我講左句 哩到唔系法庭 我隻眼就系證據
4點幾 抄完 走得
返左富善
|