今朝8點起左身....換衫。
之後出大埔..系m記同bb逸食早餐...
搭的的返何中,,,系到唱歌。見到d f.1系到考試。
11點9系何中出發....跟住miss媽媽。yo``
搭271出mk食buffet.....我勁眼訓
搭搭下訓著左,,bb逸就打機!!
差唔多到時就醒左"
跟住miss媽媽兜左勁耐先到。
到左之後,,大家即嗌野食。
我地系間房入面,,勁嘈。
有獨家試愛睇。但怪怪的!!
食左勁多野,,又系到影相相!!yayaya*/\/\*
今日又食壽c...噚日先食到我想嘔""
佢地又系到講鬼故...陳嘉昕一日到黑都話去問米..笑死!!!
驚到爆!!!miss媽媽有時又聽埋一份!!
食左3點左右..就走啦!!!
返屋企,,今日好開心啊!!

返到屋企...同人傾左陣msn。
6點幾丫媽打黎...話一陣有人上黎食飯。
叫我收拾一下間屋。okok!!!
8點左右啦...佢地成班人返黎...
仲有一個系啟明叔叔個朋友。
佢地系到傾計....我系到傾msn。
丫媽同吳敏華就煮飯。
啟明叔叔最搞笑...丫爸叫我關機。
啟明叔叔話唔駛關...等我黎接力。
等我同你d朋友爆兩句粗口。/0\哈哈..
之後我行行企企...食下野甘。好似最得閒系我甘..!!
啟明叔叔個朋友>>丫權問我丫爸我系咪大女...
之後我話..佢得我一個女姐ma""
到左食飯時....笑死甘濟。我系到笑喊!!
丫爸話鋪頭系家族生意...佢個仔女d仔女再d仔女要做落去。
之後我話....唔比我唔生架?!之後再講句..系喎!!你仲有個仔。
佢地又系到討論我個樣...衰衰衰""
丫權系到幫我睇相...佢話我會生bb""
而且話我口才了得..yayaya!!
之後唔知點解傾傾下系到講d鬼怪既野...笑死""
原來丫爸十幾歲時同啟明叔叔系甘既...好壞牙!!
勁大膽囉..去整開人地d墳墓。見到個死人d頭髮!!!
仲好好多好笑既...系到講d鬼既野!!聽到我勁入神""
系到系甘傾,,,傾甘傾。傾到11點幾...成12點。
|