1* 琴日同媽咪去行街街...行左好內...我地先去食左大大碗面
...之後就係咁行...我買左一條黑色GE裙 , 一對橙色GE皮難 , 一件T -SHIRT . 我唔捨得走嫁 .... 雒燜買多D .... 好貪心呀可 ... ^ ^
2 * 今日走經過一間飛髮舖 , 我呀媽拉左我入去電髮 . 係個到勁悶呀 , 先幫我洗頭 , 之後荼左D唔知咩野係頭髮上面 , 跟住去一個好似UFO飛碟個到焗個頭 ... 好鬼熱呀 .... 重係要焗成兩個鐘 .... 我差D訓著左 .... 跟住又要洗頭 , 吹乾左之後就搵個直髮機幫我夾頭 ... 之後又要荼多次個D野 .... 跟住搵兩張膠片固定我D頭髮 , 個個髮型師叫我唔好(動) , 定住"15分鐘" ! 好想死呀 > < ..... 不過正完之後又幾靚播 ...^ ^"之後有一個D指甲有差唔多4-5CM長GE人幫我剪頭髮 ..... 我幾驚佢正到我呀 .... > < ""
3 * 晚刻同倩倩傾計 ..... 諗到中一生活好快就完啦 ..... 我地都好唔捨得 ..... 因為真係發生左好多事 ..... 可能以後分開左就無機會遇返 ..... 我想留班 ..... 留返D回憶 ...... 雖然無小學個陣咁唔捨得 ..... 但係我都唔想失去 ...... 好想喊
.....
|