Give My HearT;p
Monioue
暱稱: MONIQUE
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
能否不要難過
2006-09-04
2006-09-02
2006-09-01
2006-07-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 21 日  星期日   晴天


換新裝...... 驚訝 分類: 未分類

1* 琴日同媽咪去行街街...行左好內...我地先去食左大大碗面 ...之後就係咁行...我買左一條黑色GE裙 , 一對橙色GE皮難 , 一件T -SHIRT . 我唔捨得走嫁 .... 雒燜買多D .... 好貪心呀可 ...  ^ ^

2 * 今日走經過一間飛髮舖 , 我呀媽拉左我入去電髮 . 係個到勁悶呀 , 先幫我洗頭 , 之後荼左D唔知咩野係頭髮上面 , 跟住去一個好似UFO飛碟個到焗個頭 ... 好鬼熱呀 .... 重係要焗成兩個鐘 .... 我差D訓著左 .... 跟住又要洗頭 , 吹乾左之後就搵個直髮機幫我夾頭 ... 之後又要荼多次個D野 .... 跟住搵兩張膠片固定我D頭髮 , 個個髮型師叫我唔好(動) , 定住"15分鐘" ! 好想死呀 > < .....  不過正完之後又幾靚播 ...^ ^"之後有一個D指甲有差唔多4-5CM長GE人幫我剪頭髮 ..... 我幾驚佢正到我呀 .... > < ""

3 * 晚刻同倩倩傾計 ..... 諗到中一生活好快就完啦 ..... 我地都好唔捨得 ..... 因為真係發生左好多事 ..... 可能以後分開左就無機會遇返 ..... 我想留班 ..... 留返D回憶 ...... 雖然無小學個陣咁唔捨得 ..... 但係我都唔想失去 ...... 好想喊  .....






訪客留言 (返回 Monioue 的日誌)


kb199376 於 2006-05-22 08:40 PM 發表:
1.咁咪好囉~有野買呀~
2.你整左頭真係靚左呀~但係其他人話你大年紀左~但係我唔覺~ ?.? >3<
3.我都唔想冇得同你地一班呀~而家我地玩開都勁開心呀~就算我地唔係同一班~我都會同你地一齊玩的~但係我唔想同其他人一班呀~我怕會同一d鐘意話人地xx的人一班呀~我唔想好似番小學咁呀~勁唔開心呀~我諗起小學d野就好唔開心~好想喊啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]