1 * 今日焦早好好心情 , 因為我知道我換左個髮型就係一個新GE開始 , BUT原來唔係嫁 .... 返學個陣欣同我講佢同佢其中一個朋友不和 .... 睇佢都好似好唔開心咁 ..... 我都唔開心呀 ..... 好擔心佢 .... 好多事佢都唔知點處理好 ..... 我要幫下佢先得 .....!
2 * 上科學堂呀SIR過左成堂都未上妮 , 千7地班D人係科學室門口出面玩 ~ 勁好玩呀 ~ 跟住候曉因見到我個樣話我正左頭髮之後重似基婆 .... 我好無奈呀 ~ 之後我地入左班房坐 , 我用紙剪左兩個圓形扮老豆個波 ^ ^ "
3 * 小息個陣 , 老豆行左妮呢面 , 之後唔知咩原因我正佢 , 佢話好痛 , 撞左我落張 ( 椅子 ) 到 ,之後佢重坐埋落妮 , 佢痴線嫁 ! 鬼死咁重坐落妮 .... 之後佢個頭一撞攪到我個頭撞到牆 , 痛到呀爸都叫呀媽呀 ! 之後我話我要正返佢 , 佢無嗱嗱用個頭撞我個頭 , 話咁就賠返比我 .... 佢有病嫁 ~ !
4 * 佛學堂之後倩話想睇我個日記 , 我比佢睇 , 佢又比左我睇一篇 , 但係我重想睇其他GE ..... 但係倩唔比 , 我就話 : [ 嬲你呀 > 3 < ] 跟住佢話 : [我夠嬲囉 ~ ! ] 我話 : [ 你嬲D咩呀 ?! ] 倩話 : [ 無野啦 ! ] .... 佢好似好躁咁 ...... 5 ..... 如果佢嬲GE我都唔介意 , 因為我知我係自己攞妮GE ......... > < 好彩之後佢都無嬲LU ...... 之後我地派成績表 .... 我考得差左 , 1次我排名重係32 , 今次就我返49 ..... 睇妮我都要努力D啦 .....
5 * 今日放學同胡嘉傾計 ..... 我知道左倩好多GE野 ....... 我諗佢真係好會我咁 ...... 我唔想佢咁僧我 , 因為中學GE生活得返好少好少 ..... 如果再咁就會浪費左好多時間 ..... 我都唔知點解我覺得中學GE生活比小學GE生活更加難忘 ..... 我比小學更唔捨得中學GE人 ..... 因為我真係好鐘意好鐘意中學GE同學 ...... MISS YOU SO MUCH~
|