| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
我還是忍不住了...  |
: 未分類 |
岩岩先打完一篇開 心的日誌..
怎料到..只是過了不久而已...
我的心情便有著180度的轉變...
我終於也忍不住..哭了。
剛剛..媽媽竟然走進來跟我聊天..
這是從前也沒試過的..
她一邊說,我一邊呆呆地聽..
聽著聽著...真的很想哭..
可是..我卻只能強忍..
從小到大,,我與家人的關係也不太好..
因為童年的一些事..
我一直都覺得佢地有負於我..係佢地欠左我!
因此,我常常對他們冷淡,發脾氣..
因為我覺得..呢d都係我理所當然的..
完全唔覺得有咩問題..
人大後,與他們的對話更少之又少..
所以大家既關係都只有不斷惡化..更別說有否改善..
我嬲佢地..我真係好嬲佢地..
所以對我黎講..朋友係一向都比家人重要..
或許,有人會唔認同我既睇法..
但你地唔係我,,所以你地根本唔會明白..
什至,你地會覺得..你屋企咁有錢..點會唔幸福呀?
好想重伸一句:有$並唔=幸福..
係..我係生活起一個有$既屋企入面..但我並唔幸福..
因此...人們常說我家有錢..其實我並不喜歡聽這樣的話..
因為對我黎講..呢樣根本唔係咩值得高興的事..
直至剛剛..
媽媽說了很多很多..
我先知道..原來她的擔子..真的很重!
家中近排也有一些轉變..
另一個屋企又有野要攪...
她的公司又有野要煩..
這一切一切..
導致她近排東走西走..
聽著她這樣說..
我更難過...
我唔知自己可以做d咩..
淨係覺得好冇用..
知道佢咁樣..但我又完全幫唔到..
可以點樣?
我不能比她更軟弱...
仲要貫徹返我一貫既作風...
只有這樣做..她才不會發覺..
我真的忍得很辛苦..
現在,,她入睡了,我也可以釋放了吧?!
|
:2008-05-08 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 290 | »
|