好攰a r.........終於返到HK la........
5號我地去jor硯洲g e[包公廟]求籤..
求jor支籤真係好准g a
但係個日行jor好耐先到g a
so...超攰a r
但我覺得都係值得g a !!
今日返jor a r嫲到食飯...
超唔想返去lo...
又見到個隻[聰聰杯]..
同佢去jor玩
我而家超唔lik e佢lo
la st,
祝every bod y新年快樂!!!