| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 打機x養傷 |
琴晚好夜訓, 太興奮喇~~
到左0015又見有卡通播... 《七武士》丫~~
好睇丫~~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
今朝900醒, 打機...
玩 X-men II , 終於打爆機喇~
最後一關個Boss打左成個鐘... 仲要死左半隊人...好變態丫..
跟住又解隱藏人物, 玩足成日~
跟住訓下覺, 上陣網就一日嚕~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
煩緊August返唔返鄉下同公公做大壽...
咁o岩果日要去SAC camp, 做training..
唔去camp又唔好... 唔返去都唔好...
點好呢?? 可以分身就最好啦~~
|
|
刊登時間®︰2006-07-09 11:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
☆心◆深如夜☆情◆深似海☆...  |
|