新一個農曆年, 第一個返學日, 情人節。
成個新年假o既功課居然用左兩個鐘加一個早上做哂,
開心死, 唔洗落D 。
Take up lunch o既時間,
o係班房入邊派朱古力。
付 ↓ 出
( 攝於su, 偷偷派俾班入邊部分女仔之後的剩餘。)

收 ↓ 穫
(在家, 別人送我的朱古力。)

事實...
付出同收穫係唔成正比!
不過, 最緊要係開心 =]
-----------------------------------------------
男仔應該在情人節送朱古力,
因為,
分享別人收到朱古力的喜悅
比自己收到朱古力更開心;
因為,
一天中沒有不開心就算得上是一件開心的事。
因為,
看到別人沒收到朱古力,
自己也會感受到那份失落。
因為,
你不送朱古力,
誰會主動送給你!
--------------------------------------------------------------
情人節, 特別的日子;
上學日, 平凡的生活。
記得有一年,
lunch完了去上課,
桌子裡放了一袋...
朱古力!?
放學開了,
入邊還有一張卡仔...
心裡.. 甜滋滋 XD"
可惜,
朱古力是80%朱古力,
我吃了一粒...
就把餘下的請朋友了。
心意, 是收到喇。
|