| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 去Shadow屋企玩! |
今日去歷史博物館... 玩... 同史史、阿劉三個傻仔俾Miss點左黎...
行足球展區, 香港故事展區, 玩下傾下, 都算幾得意架~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
回程約埋Shadow一齊去食飯, 點知度度爆哂, 又唔想洗咁多錢...
結果買飯盒逼左上Shadow屋企, 成為左第一班上到Shadow屋企o既男仔~~
攻佔左佢張床、梳化、電腦、電視... 當然仲有雪櫃啦~~
玩到14:30, 同Shadow一齊返學校開會...
痂線架... 第一城行返學都要兩個字 = ="
諗住遲到啦.. 點知Alfee居然cancel左個會... 無人通知我地o既 = ="
同其他幹士傾計, 再上過Shadow度玩~~
不過史史同盧丁都走左... 得返我同阿劉去玩。
玩左陣, 點知睇睇下碟就o係人地張梳化上訓著左...
好樣衰呀... 應該上床訓啦啦~~
訓醒都係時候走嚕...
|
|
刊登時間®︰2006-07-24 10:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
☆心◆深如夜☆情◆深似海☆...  |
|