| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 大事件!~* |
今朝拉機, 玩slide(滑軌), 好好玩呀~^v^~
跟住坐波, 拉筋就一節喇~~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
中午之五十嵐食野, 陪大星一齊去撞"靚女姐姐",
點知佢無去到 T^T"...
阿星即時靜哂... 明顯係失望過度... 阿門~~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
第二節同大星夾Double, 落Empacher...
港隊艇好流呀... 嚇靚... 不過好難平衡 >.<" (仲未夠班...)
好輕鬆就爬完16km... 同阿星夾艇真係唔洗用力架~~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
*~新里程..+O
今日練完, 阿田留低左超萌、 雞昌、 大星同我。
佢同我地講話交左我地4個名上去,
由上邊班教練選人去9月中台灣o既比賽。
唔知我會唔會去得成呢~? 看我自己喎... 努力~!!
|
|
刊登時間®︰2006-08-01 11:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
☆心◆深如夜☆情◆深似海☆...  |
|
|
左超萌 於 2009-05-06 10:25 PM 發表:
谁是左超萌?是个人名字么?楼上的?拜托说下?
|
|