MonsterTCH
暱稱: Monster*
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
難得動一動*
愛的世代*
吃錯東西了嗎*
情人節08*
K*
文章分類
全部 (103)
划艇* (18)
放假* (8)
返學* (1)
胡思* (2)
亂想* (2)
未分類 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
202007年  03月  30日    
晴天


UT* 體檢。 愉快

今日UT* 測中文, MSTHS, PTH。
中文* 從來未試過寫到咁多野 XD"" 應該有幾分入賬。
MATHS* 錯左幾題... 有少少down。 不過應該無人110喇掛~?
PTH* 一半一半... 應該會有35↑...??

放學睇一睇個Time Table... 我要加油!!

撞到阿dog, 阿劉... 於是...
去網巴打機丫 .\ / ."
嗯! 好丫~!


返到馬鞍山... 遠遠望見雅典居... 想起了烏溪沙... 突然醒起體院=口="
今日4點幾要去做體檢...
食左野, 諗住陪佢地去玩一陣丫~~ (自己都想玩...)
點知... 人太多, 爆左 = 3="   (有無搞錯丫~ 測緊驗都唔溫豬去打機~~ 霸住哂!)
1點幾喇... 無心機玩~ 返屋企先~!

Hea左一個下晝, 4點去做體檢。
去到成班人都係果個時段... 個秘書姐姐話佢今晚唔洗收工喇喎~~

度高,  磅重, Sit & Reach(拉筋果個), 都做得多喇,
吹氣係第二次 =3="
超聲波測手腕骨就係第一次, 有種俾野穿過, 痺痺地o既感覺...
今次重要... 驗尿! 好唔好意思呀 >.<" (唔知點解拎住果杯野就忍唔住笑...)
跟住就係"吉"手指... 睇住人地做果陣, 心肝仔係咁跳... 好在唔算痛。

最後就係......... =口=""...  仲要係有幸抽多次果個 -口-"..
我, 雞哥, 超萌都要抽兩次... 抽獎又唔見可以抽兩次 = ="?
第一次"吉"左手... 我一見到支針好鬼尖... 即刻定哂XD""
睇住佢慢慢... 慢慢... 慢慢... 咁"吉"下"吉"下, "吉"左入去條青筋度...
無血出o既?!  "點解唔得o既?" 個姑娘咁問, 我都唔知點答佢好。
=口="..

怕怕... 等幾個人"吉"完先再試...
今次右手... 一"吉"入去.... 佢就抽... 停... 抽... 停... 抽... 停... 抽左5格。
D血黑紅色一筒, 我望住筒, 就好似女人見到自己個BB咁~~
我諗生仔都係差唔多... 又驚痛, 又要生... 辛苦生左出黎... 點睇都係咁靚。

抽完血之後兩隻手都痺哂。
聽日要1lap...

 

刊登時間®︰2007-03-30 08:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                      
                                                                                                       ☆心◆深如夜☆情◆深似海☆...       


                                                                                                                            




訪客留言 (返回 MonsterTCH 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]