今日UT* 測中文, MSTHS, PTH。
中文* 從來未試過寫到咁多野 XD"" 應該有幾分入賬。
MATHS* 錯左幾題... 有少少down。 不過應該無人110喇掛~?
PTH* 一半一半... 應該會有35↑...??
放學睇一睇個Time Table... 我要加油!!
撞到阿dog, 阿劉... 於是...
去網巴打機丫 .\ / ."
嗯! 好丫~!
返到馬鞍山... 遠遠望見雅典居... 想起了烏溪沙... 突然醒起體院=口="
今日4點幾要去做體檢...
食左野, 諗住陪佢地去玩一陣丫~~ (自己都想玩...)
點知... 人太多, 爆左 = 3=" (有無搞錯丫~ 測緊驗都唔溫豬去打機~~ 霸住哂!)
1點幾喇... 無心機玩~ 返屋企先~!
Hea左一個下晝, 4點去做體檢。
去到成班人都係果個時段... 個秘書姐姐話佢今晚唔洗收工喇喎~~
度高, 磅重, Sit & Reach(拉筋果個), 都做得多喇,
吹氣係第二次 =3="
超聲波測手腕骨就係第一次, 有種俾野穿過, 痺痺地o既感覺...
今次重要... 驗尿! 好唔好意思呀 >.<" (唔知點解拎住果杯野就忍唔住笑...)
跟住就係"吉"手指... 睇住人地做果陣, 心肝仔係咁跳... 好在唔算痛。
最後就係.........抽血 =口=""... 仲要係有幸抽多次果個 -口-"..
我, 雞哥, 超萌都要抽兩次... 抽獎又唔見可以抽兩次 = ="?
第一次"吉"左手... 我一見到支針好鬼尖... 即刻定哂XD""
睇住佢慢慢... 慢慢... 慢慢... 咁"吉"下"吉"下, "吉"左入去條青筋度...
無血出o既?! "點解唔得o既?" 個姑娘咁問, 我都唔知點答佢好。
=口="..
怕怕... 等幾個人"吉"完先再試...
今次右手... 一"吉"入去.... 佢就抽... 停... 抽... 停... 抽... 停... 抽左5格。
D血黑紅色一筒, 我望住筒血, 就好似女人見到自己個BB咁~~
我諗生仔都係差唔多... 又驚痛, 又要生... 辛苦生左出黎... 點睇都係咁靚。
抽完血之後兩隻手都痺哂。
聽日要1lap...
|