朱古力*°+﹏]]痴心絕對﹏兒
係朋友就黎留言啦~
我等得起.....
無論您肯不肯,我都選擇「等」....
MonyiLau
暱稱: Monyi
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-07-24
無奈......
check一check好多~
留CM耶......
UnHapI SO SO SO mucH
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小小同學﹏esther
小學同學﹏sweet
男社長﹏智社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 3773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


RED-CROSS 感動 分類: 未分類

嘩~今日真係慘爆呀!!!!!>3<

好地地係學校操咪算lo~又唔知點解要辛苦自己去觀塘度操wo~

攪到我地都o哂~     >o<

不過好采我今日著P.E衫去姐....(唔駛比蚊咬~)

但carmen佢地就慘na*****

個個都要著校服wo~~個個隻腳都比蚊咬wo~            佢地比蚊咬死左了~>﹏<

為她們默哀一分鐘......................................

__________

今日算係操得小了吧~

但都唔係幾鐘意係果度操lo~勁多蚊wo~頂唔順na________

who can help me??????????

之後又去左L.T na*****

同carmen佢地去睇下野咁lo~

點知又比人問:係咪買書嫁???????

好無奈咁答佢lo~(左住我地行街,不過都係好好笑lo~)

今次去又係冇買衫衫wo~唔知點解現在成日都出街,但咩都買唔到wo~

點算呀????>﹏<

__________________

P.S聽人地講:我地學校暑假差不多一半假期都要返學補課wo~

真係慘了~究竟暑假可否完成暑作呢?

好想可以快點na_______

 

 

今日暑假充實嗎?

生日去邊慶祝呢?

邊個可以部到我呢?

親愛的:別要掉低我呀~^^



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


這個日子特別嗎? 滿足 分類: 未分類

今日朝早唔知醒wo~瑜b打比我,我仲未起身wo~

真係對唔住佢na*****現在錫返啦!千其唔好嬲我呀!(知冇?)

今日又係去買賣新old書lo~

拎住丁書四維走~勁似傻婆.......[無奈中.....]

今日收獲ok了吧~^^               起碼有買到書&賣到書lo~     =v=

不過今日又係因為買賣書的關係,又係睇醫生lo~             十分擔心......擔心死了~

點解學校同出版商可以咁奸嫁?

每次都出新野令我地賣唔到丁old book wo~

人地...唉~唔講了~唔想再提起書書書了~>﹏<

過左lee個星期,我已經唔想再行去L.T果邊到買賣書了~

頂唔順佢地GE做法wo~                        仲有丫,對住暑假功課都夠哂死了~

究竟,今年暑假有丁咩好可以做呢?哈哈/////          

 可.否.有.一.年.比.較.「充實」.一.點.呢?

您愛暑假嗎?         想愛,但......熱死左lo~日日晚上都要開冷氣wo~       浪費電費~貴貴貴!!!! *=*

好想可以買齊哂d書ar~咁我就唔駛咁煩na_________^^

就可以努力於7月中完成暑作了!~

 

 

 

瑜b﹏

               就算下年一定唔同班.....都一定要好似現在咁fd ar~

                     千其唔好因為班別的問題令我地感情淡了~

                                因為我地實在年年都同班wo~中學冇啦啦唔同班,有點兒唔慣添~>﹏<

 



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


行死左了~ 不安 分類: 未分類

今日....返學校「註冊」~好多人都唔明白點解中二都要註冊.....

其實我都唔明wo~so bad~又要花車錢搭車返學~又花時間wo~>﹏<

不過老師肯早放~所以早早就落左去,,,,,問人地買old book~ =v=

攪左好耐先返屋企.....問過有丁中二的girl~

希望可以快丁買齊書na****

________________

同瑜b做白痴婆~拿著書書去L.T睇睇lo~

點知我地學校丁書出名難汁wo~

所有L.T的書店都睇過....得果兩本書咋~慘慘慘!

見到人地一疊疊書咁拎走.....而我同瑜B一本咋.....少到嘔~>﹏<

行左好耐~間間都行.....發覺得普通話同科學有咋~

仲要有丁唔令wo~買佢都傻~>>>>>﹏﹏﹏<<<<<

_________________

返屋企留下又係咁wo~

唔明點解今年丁書又係咁難買ge~

最激氣係音樂書都轉左版wo~一本新ge音樂書要百幾蚊wo~

我又唔想因為一科冇咩點教野ge科目用咁多錢去買lo~

嬲嬲嬲

又好多本書書都要新嫁~慘慘慘~



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


有四日冇打na]]]~ 呆滯 分類: 未分類

四日冇打,有冇人掛住我呢?^^ (今日之日記會好多野)

果日諗住打的時候,比豬仔攪輕左部機wo~[無奈地冇得打~!!!]>﹏<

之後又日日都唔得閒wo~(終於去度今日可以打日記了~)

星期一:high到爆na****智社以連追十二分的情況下win左~掂~

星期二:又係比S.L玩死~一日之內攪掂四十份班會PRESENT~(攪到我係午餐,晚餐,星期三的早餐都冇咩點食野~)

完全唔係我黎架~又訓得勁少WO~三個鐘~死左~

今日(星期三)又比S.L反死了~一時又話我咩....一時又話我咩wo~

哦左我好耐了~哭哭哭哭了~

____________

今日其實都ok興wo~因為比人玩左幾次lo~仲攪到carmen cry添~(小朋友,不要哭耶~)

莊SIR又話制服TERM要ON DUTE,當完先可以先睇結業禮WO~

點知做完「門口DOG」之後,莊SIR竟然話HALL冇哂位WO~

冇得睇.....>3<""                 低能架?我地當左咁耐/////冇NA NA話冇位就叫我地走~

別耍我,好嗎?玩不起~不想玩了~

P.S恭喜得獎同學耶!~~~~

之後.....因為咁,周sir就話比四個人入去,不過係standing的~

雖然好嬲~但,如果唔企,就連睇也冇得睇~

我嬲係嬲點解制服term咁辛苦竟然有丁咁ge報酬作最後一次當值的present?

之後仲要比周sir老點wo~(算~忍忍忍!!!!!!)

之後S.L就行過黎同我傾計na****

講到我眼溼溼添~

其實我都明白因為咩事令我攪成咁ge~[比S.L攪到好唔開心~]

明白自己衰丁咩~中二一定要努力~

S.L講係我第三學期考第幾....但總成績都係岩岩好......合格~

全級第X名.....差丁丁就可以了~

我記得NA,,,,,當然要讚下我地智社GE低級&高級組同學na****

P.S我一定記得男社講過一句HURT死我的說話~嬲嬲嬲!!!!!!!

品記好叻wo~佢拉小提琴好掂~好好聽~勁~

ivy不嬲都咁勁.....包包都吹度果個音了~

唱歌果丁人有佢自己ge.....咩~勁too~

___________________

逄一,三,五都要操~就黎dim~點算?

今日都好好多嫁na****不過星期一操完返度屋企就dim左了~

好支力呀~好想可以快丁到23號~考完,就發了~

不過中一補課多到嘔~又唔係同您一齊wo~

今個暑假開心嗎?

S.L & KAM KAM~                                                                            

                       THANK YOU VERY MUCH~                                    



2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


兩日冇打呀~! 滿足 分類: 未分類

琴日唔知做咩野,所以冇打日記wo~

等我諗諗先記得wo~因為琴日好似冇出街~

所以唔知點解冇打度日記wo~

只記得琴日星期五......red-cross操左好ok耐~

仲有丫.....親愛的----mummy

佢送左對傘仔比我呀!愛死她與它~

有點兒唔捨得著添~哈哈~

+++++++++++++++++++

今日,家教會五周年慶祝~

又係紅十字返學當值的時間了~

站好耐~unhapi~比人當做阿四~

但,可以唔駛$$比表演~棒!

dramma的xx好勁呀!~唱咁多次比聲咁keep到~

跳舞又係好勁wo~不過見到某某就有點兒......那過~嘔~

食左唔係好多野咋~好采今日都叫到有操度lo~

不過都唔係操左好耐~我發覺原來我係sac係操得好好多嫁~

今日11點鐘先返到屋企咋~涼都未沖就打日記na*****

都唔知係愛我個日記定係咩了~

但,我的日記.....「佢」都唔會睇ge~

unhapi~

仲有丫......大家注意///////

阿朱__________生日快樂~

你快樂時我快樂~so,,,,hapi to u 4ever~

唔好比一丁黑心人令你過一個unahpi b-day~