四日冇打,有冇人掛住我呢?^^ (今日之日記會好多野)
果日諗住打的時候,比豬仔攪輕左部機wo~[無奈地冇得打~!!!]>﹏<
之後又日日都唔得閒wo~(終於去度今日可以打日記了~)
星期一:high到爆na****智社以連追十二分的情況下win左~掂~
星期二:又係比S.L玩死~一日之內攪掂四十份班會PRESENT~(攪到我係午餐,晚餐,星期三的早餐都冇咩點食野~)
完全唔係我黎架~又訓得勁少WO~三個鐘~死左~
今日(星期三)又比S.L反死了~一時又話我咩....一時又話我咩wo~
哦左我好耐了~哭哭哭哭了~
____________
今日其實都ok興wo~因為比人玩左幾次lo~仲攪到carmen cry添~(小朋友,不要哭耶~)
莊SIR又話制服TERM要ON DUTE,當完先可以先睇結業禮WO~
點知做完「門口DOG」之後,莊SIR竟然話HALL冇哂位WO~
冇得睇.....>3<"" 低能架?我地當左咁耐/////冇NA NA話冇位就叫我地走~
別耍我,好嗎?玩不起~不想玩了~
P.S恭喜得獎同學耶!~~~~
之後.....因為咁,周sir就話比四個人入去,不過係standing的~
雖然好嬲~但,如果唔企,就連睇也冇得睇~
我嬲係嬲點解制服term咁辛苦竟然有丁咁ge報酬作最後一次當值的present?
之後仲要比周sir老點wo~(算~忍忍忍!!!!!!)
之後S.L就行過黎同我傾計na****
講到我眼溼溼添~
其實我都明白因為咩事令我攪成咁ge~[比S.L攪到好唔開心~]
明白自己衰丁咩~中二一定要努力~
S.L講係我第三學期考第幾....但總成績都係岩岩好......合格~
全級第X名.....差丁丁就可以了~
我記得NA,,,,,當然要讚下我地智社GE低級&高級組同學na****
P.S我一定記得男社講過一句HURT死我的說話~嬲嬲嬲!!!!!!!
品記好叻wo~佢拉小提琴好掂~好好聽~勁~
ivy不嬲都咁勁.....包包都吹度果個音了~
唱歌果丁人有佢自己ge.....咩~勁too~
___________________
逄一,三,五都要操~就黎dim~點算?
今日都好好多嫁na****不過星期一操完返度屋企就dim左了~
好支力呀~好想可以快丁到23號~考完,就發了~
不過中一補課多到嘔~又唔係同您一齊wo~
今個暑假開心嗎?
S.L & KAM KAM~
THANK YOU VERY MUCH~ |